پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

اعضای تیم چهار نفره تروریستی در زاهدان دستگیر شدند

تروريست زاهدان

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم چهار نفره تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه در شهرستان زاهدان شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا،به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان مدیر کل اطلاعات استان اعلام کرد: اعضای این تیم تروریستی در سنوات گذشته اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی در سیستان و بلوچستان انجام داده بودند.

وی بیان کرد: از این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی موادمنفجره و ابزار ساخت محموله های انفجاری کشف شد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان ادامه داد: با دستگیری این چهار تروریست به حول و قوه الهی و عنایت ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از اقدام تروریستی آنان در مجامع عمومی و مذهبی در ماه مبارک رمضان پیشگیری به عمل آمد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر دستگاههای متولی امنیت تمامی تلاش خود را صرف امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و به خانواده ها توصیه می کنند از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند تا در دام گروهک های تروریستی - تکفیری که سرکردگان آنها با حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، گرفتار نشوند. 

کد خبر 506753

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    ابنها را در فاضلاب بندازين