پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اعضای گروه دوم کوهنوردی مفقود شده در ارتفاعات شهرستان باغملک توسط امدادگران هلال احمر پیدا شدند.

کوهستان

به گزارش همشهری آنلاین علی خدادادی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دنبال اعلام مفقود شدن ۲ گروه هفت نفره کوهنوردی در ارتفاعات شهرستان باغملک تیم های تخصصی نجات در کوهستان و امداد هوایی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی در روز گذشته در منطقه ادامه عملیات جستجو و نجات تیم امداد هوایی میسر نشد و به ناچار عملیات جستجو ونجات هوایی متوقف گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: عملیات جستجو ونجات به صورت زمینی ادامه یافت تا تیم اول در ساعت ۲ بامداد امروز پنجشنبه توسط نجاتگران این جمعیت در منطقه قارون کوه منگشت پیدا شده و به پایین کوه منتقل شدند.

وی افزود: این عملیات با هدف پیدا کردن گروه دوم به صورت شبانه ادامه یافت تا در نهایت تیم دوم کوهنوردی نیز در ساعت ۱۲:۲۰ امروز پیدا و به پایین کوه منتقل شدند، حال عمومی این افراد مساعد است و برای بررسی سلامت آن ها به بیمارستان منتقل شدند.

۲ گروه کوهنوردی هفت نفره روز سه شنبه هفته جاری در ارتفاعات سرقوچ بخش صیدون شهرستان باغملک به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی مفقود شدند.

شهرستان باغملک در شرق خوزستان و در ۱۴۳ کیلومتری از اهواز واقع است.

کد خبر 506727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha