مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: با توجه به شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان، کلاس‌های کانون‌ پرورش فکری در ایلام به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کانون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی جمالی اظهار کرد: طی روزهای آینده، انجمن مجازی سرود کانون ایلام میزبان غلامرضا گورکانی، یکی از اهالی موسیقی کشور خواهد بود.

وی افزود: انجمن عکاسی نیز طی روزهای آتی با حضور مهدی نورمحمدی به برپایی کارگاه عکاسی خواهد پرداخت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام با بیان اینکه انجمن نمایش هم برنامه‌ای با حضور محمد شمالی در زمینه فن بیان تدارک دیده است که به زودی برگزار می‌شود ادامه داد: بازار گرم فعالیت‌های مجازی کانون ایلام ظرفیت استفاده از حضور مهمانان کشوری را نیز به انجمن‌ها و کارگاه‌های مجازی اضافه کرده است.

جمالی اظهار کرد: کانون استان ایلام برای ارتباط با کودکان، همگام با کانون کشور در برنامه پیک امید مجازی نیز حضوری پررنگ دارد و مربیان به صورت مجازی آموزش‌های خود را در این امداد فرهنگی برای کودکان برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این حرکت جهادی تاکنون بیش از ۳۰۰ فعالیت فرهنگی، ادبی و هنری انجام و آموزش نقاشی، کاردستی، شعر، قصه‌گویی، معرفی کتاب، دست‌سازه‌ها و کار با کاغذ و داستان توسط مربیان به صورت مجازی ارائه شده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه ۲۲ مرکز فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به کودکان ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند گفت: با شیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها به صورت مجازی انجام می‌گیرند.

کد خبر 506528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha