چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پخت نان مخصوص در نانوایی‌های استان تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع است.  

نان مخصوص آذربایجان‌غربی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به توصیه‌های بهداشتی و حجم زیاد شکایات و در خواست مردمی با تصویب ستاد تنظیم بازار استان، در خصوص ممنوعیت پخت نان مخصوص تا پایان ماه مبارک رمضان، تمام نانوایی‌های ملزم به رعایت قانون صنفی نانوایان و فروش با قیمت مصوب ابلاغیه اتحادیه نانوایان هستند.  

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و پخت نان مخصوص در نانوایی‌های استان مطابق قانون صنفی و به صورت جدی با متخلفین برخورد خواهد شد و همچنین هم‌وطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایان و صنفی از اطریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.  

بابایی عنوان کرد: این مصوبه از طریق اتحادیه نانوایان به تمام نانوایی‌های استان ابلاغ خواهد شد و از زمان ابلاغ قابل اجراست.  

کد خبر 506487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha