چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

استاندار خوزستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط اقتصادی سخت برای مردم، قیمت نان در استان تا اطلاع ثانوی تغییر نمی‌کند.

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شریعتی افزود: در سال ۱۳۹۸، قیمت نان در بسیاری از استان‌های کشور افزایش یافت، ولی بنا به دلایلی قیمت این محصول در استان با همکاری اتحادیه نانوایان با افزایش روبرو نشد، اما قول دادیم که در اواخر سال یا اوایل سال ۹۹ نسبت به افزایش قیمت نان اقدام نماییم.

وی ادامه داد: در کمیته‌های مختلف، اقدامات کارشناسی انجام شد و بررسی‌های لازم صورت گرفت، سپس در شورای تنظیم بازار، ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان استان خوزستان با حضور معاونت اقتصادی تصمیم گیری‌ها اتخاذ شده و بنابر این شد که افزایش قیمت نان در استان هم اجرایی شود.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شرایطی که برای مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، برخی از افراد نظیر کارگران روزمزد و افزادی که شغل‌های موقت داشتند، کار خود را از دست داده اند و برای تامین مخارج زندگی دچار مشکل شده اند، به همین دلیل افزایش قیمت نان تا اطلاع ثانوی منتفی است.

استاندار خوزستان در پایان از اتحادیه و صنف نانوایان برای همکاری در صرف نظر کردن از افزایش قیمت نان و درک شرایط اقتصادی فعلی تشکر و اظهار کرد: در صورتی‌که تغییر قیمت صورت گرفته با همکاری سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مربوطه، قیمت این محصول را به نرخ گذشته بازگردانند.

کد خبر 506452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha