معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری استان به میزان ۵۰۱ میلی‌متر است، نسبت به دوره مشابه سال قبل در حدود ۳۹ درصد کاهش بارش رخ داده است.

آب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهرداد قطره افزود: سیستم بارشی که انتظار آن را از اواخر وقت امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت داشتیم فعالیت خود را زودتر آغاز کرده و اکنون بارش در شهرکرد، سامان، بن، کوهرنگ، بازفت و اردل شروع شده است.  

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: طی امروز و تا اواخر وقت فردا پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رگبار موقتی باران را در سطح  چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت و بیشترین بارش حدود ۳۰ میلی‌متر در لردگان، اردل، میانکوه و کوهرنگ خواهد بود، سایر نقاط استان طی فعالیت این سامانه بین ۶ تا ۱۰ میلی‌متر بارش را در این بازه دریافت خواهند کرد و رعد وبرق و وزش باد در این مدت کمتر از موج قبلی است.  

قطره عنوان کرد: صبح امروز شهرکرد با دمای ۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان کشور بود، آسمان چهارمحال و بختیاری در روز جمعه صاف، بدون بارش و با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و مجدد طی هفته آینده روزهای شنبه و یکشنبه شاهد رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان خواهیم بود.  

کد خبر 506374

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha