چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال گذشته حجم ابلاغی سوادآموزی به میزان ۹۸.۳ درصد تحقق یافت.  

نهضت سواد آموزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان افزود: در ارزیابی‌های ستادی حوزه سوادآموزی استان جزو استان‌هایی است که شایسته تقدیر شده و افزایش مراکز یادگیری محلی در استان عامل مهمی برای ارتقای مهارت‌آموزی بوده است.  

وی گفت: آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان همپای دیگر معلمان با برقراری ارتباط مستمر با سوادآموزان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و روش‌های خلاقانه متنوع شعار "آموزش تعطیل نیست" را محقق کردند.  

ناصری همچنین جذب منابع مالی در این حوزه را مناسب ارزیابی کرد و افزود: در بخش نیروی انسانی نیز جذب آموزشیاران سوادآموزی موجب افزایش روحیه آنها در ادامه مسیر آموزشی می‌شود.  

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: در سال ۹۸ در سه حوزه سوادآموزی، انتقال، تحکیم ۹ هزار و ۲۲ نفر تحت‌پوشش قرار گرفتند، ۹۸. ۳ درصد از حجم ابلاغی در سال ۹۸ محقق شده که این میزان ۱۹ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.  

سیدغلامحسین گنجی افزود: اردبیل در تحت پوشش قرار دادن حجم ابلاغی جزو ۱۰ استان اول کشور است.  

وی در زمینه فعالیت‌های آموزشی در ایام مقابله با ویروس کرونا گفت: در این ایام نهضت تولید محتوا از سوی آموزش‌دهندگان موجب ارتقای سطح آموزش بی‌سوادان استان شده است.  

گنجی در ۹۰ درصد کلاس‌ها مشکلی در ارتباط با اتمام و برگزاری آزمون پایانی نخواهیم داشت.  

وی همچنین از عقد قرارداد با صدا و سیمای مرکز اردبیل برای تولید و پخش برنامه‌های آموزشی از شبکه استانی در آینده نزدیک خبر داد.  

کد خبر 506368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha