چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران تا روزهای میانی هفته سوم اردیبهشت ۹۹ در مناطق مختلف استان خراسان رضوی همراه با تغییرات اندک دمایی ادامه دارد. این بارش‌ها به صورت متناوب و با احتمال آبگرفتی و ایجاد رواناب بیشتر در ساعات عصر پیش‌بینی شده است.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  مرتضی اثمری افزود: طبق گزارش‌های رسیده از عصر روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت تاکنون بارش باران در چهار شهرستان کلات، درگز، جغتای و تایباد خراسان رضوی گزارش شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین بارش در این مدت در شهرستان کلات با دو و نیم میلی‌متر ثبت شده است. ‌

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به تغییرات اندک دما در خراسان رضوی تا روزهای میانی هفته آتی گفت: بیشینه دمای امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت مشهد ۲۱ درجه پیش‌بینی شده است که در روزهای آینده با نوسانات دو تا سه درجه‌ای همراه است.

اثمری بیان کرد: کمینه دمای هوای مشهد نیز دیشب ۱۱ درجه سلسیوس بود که در شب‌های آینده تغییرات یک تا دو درجه‌ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای هفت درجه سلسیوس و خواف با کمینه دمای هوای ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اثمری اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان بردسکن خراسان رضوی با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کد خبر 506336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha