مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

استاندار قم گفت:مطمئن نیستیم که شرایط به سمت صفر شدن بیماری کرونا برود، اما شیب بستری و فوتی‌های استان رو به کاهش است.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام سرمست چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹ در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در سالن جلسات استانداری افزود: برای داشتن جهش تولید در کشور نیازمند ایجاد مقدماتی هستیم.

استاندار قم با تأکید بر لزوم مدیریت شرایط کرونا و پساکرونایی در کشور عنوان کرد: توفیقات خوبی با همدلی مسئولان ملی و استانی در سال ۹۸ در حوزه‌های مختلف اقتصادی کسب کردیم که شایسته تقدیر است.

سرمست بیان کرد: اگر بخواهیم جهش تولید در استان داشته باشیم باید یک نیم‌نگاهی به مدیریت شرایط کرونایی داشته و سپس جهش را آغاز کنیم، در نتیجه لازم است مسئولان در دو بخش شرایط کرونایی و راهبردهای عملیاتی برای جهش تولید پیشنهادات خود را ارائه کنند.

استاندار قم رفع این بلای الهی را از خداوند متعال خواستار شد و افزود: همه باید اولویت خود را حفظ جان هم‌وطنان و همشهریان قرار دهند و در وهله بعد زیستن در شرایط کرونایی را تمرین کنیم.

این مسئول با قدردانی از تمام ارکان استان در مدیریت شرایط کرونا گفت: علیرغم اینکه خیلی مطمئن نیستیم که شرایط به سمت صفر شدن بیماری کرونا برود، اما شیب بستری و فوتی‌های استان رو به کاهش است.

وی بیان کرد: برای جهش تولید باید برنامه عملیاتی داشته باشیم. خدا را شاکریم که حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مدیریتی موفق در کنترل و مدیریت بیماری کرونا در کشور داشت.

سرمست اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهش تولید را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: باید پیشنهادات را با همفکری بخش‌های خصوصی و دولتی ارائه داده و در راستای عملیاتی شدن مصوبات پیش برویم.

استاندار قم توفیقات به دست آمده در سال ۹۸ در بخش‌های مختلف اقتصادی را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: هرچند این توفیقات ما را خیلی راضی نمی‌کرد، اما نسبت به سایر استان‌ها توفیقات خوبی بوده که به دست آمده است.

کد خبر 506307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha