مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

استاندار یزد در نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر کشور، خواستار اصلاح حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شد.

استاندار يزد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر،  «محمدعلی طالبی»  ظهر امروز سه‌شنبه نهم اردیبهشت در نشست «عبدالرضا رحمانی‌فضلی»، وزیر کشور با استانداران که به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در انتخابات، برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق برگزاری انتخابات الکترونیک در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد زیرساخت‌های مربوطه در استان‌ها، امیدواریم با انجام پیگیری‌های لازم انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده به صورت تمام‌الکترونیک برگزار شود.

وی افزود: از دولت می‌خواهیم لایحه افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در رابطه با استان‌هایی که نیازمند تحقق این مهم هستند، در سال اول آغاز به کار مجلس یازدهم به این قوه ارسال کند.

طالبی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه انتخابات با تصویب لایحه جامع انتخابات رفع می‌شود و اهتمام وزارت کشور و پیگیری دولت برای تصویب نهایی این قانون می‌تواند یادگار خوبی از دولت دوازدهم در حوزه برگزاری انتخابات به جای گذارد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور، استان یزد با کسب نمره ۹۹/۶۲ دومین استان کشور از لحاظ شاخص‌های برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

بر این اساس میانگین نمره استان یزد در شاخص‌های آنلاین، استعلام، استعلام شدگان برخط، شاخص اعتبار رأی‌دهندگان، شاخص صورت‌جلسه آنلاین و شاخص شعب بدون تغییر، ۹۹/۶۲ درصد شد.

کد خبر 506150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha