سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سلماس گفت: انبار کالاهای اساسی که اقدام به احتکار کالا از جمله شکر سفید و روغن مایع کرده بود شناسایی و کالاهای احتکار شده کشف و ضبط شد.  

احتکار برنج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا اسکندرزاده، رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سلماس در استان آذربایجان‌غربی امروز ۹ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: از این انبار ۱۱۴ تن شکر سفید و ۲۲۳۵ بطری روغن مایع کشف و بعد از تکمیل پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.  

اسکندرزاده ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۵۲۹۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح عرضه و تولید شهرستان سلماس انجام و ۷۰۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.  

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سلماس بیان کرد: طی اجرای طرح نظارتی نوروز ۹۹ بیش از ۷۴۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان انجام شد که منجر به تشکیل ۴۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸۹ میلیون ریال شد.  

اسکندرزاده عنوان کرد: از زمان شروع شیوع کرونا ویروس در کشور بعد از بازرسی‌های انجام شده در حوزه سلامت شهرستان، ۹ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸۸ میلیون تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد که عمده تخلفات صورت گرفته در این حوزه عدم درج قیمت، گرانفروشی، فروش کالاهای تقلبی و غیره است.  

کد خبر 506116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha