استاندار همدان گفت: هنوز تصمیمی در ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی اتخاذ نشده بنابراین همان شرایط قبلی وجود است.

استانداری همدان

به گزارش هشمشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدسعید شاهرخی سه‌شنبه ۹ اردیبهش در پاسخ به خبرنگاران درباره اینکه خبری مبنی بر بازگشایی مساجد همدان از ۱۰ اردیبهشت اطلاع‌رسانی شده است گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیرنده اصلی درزمینهٔ بسته ماندن یا باز شدن هر اماکنی است.

استاندار همدان اضافه کرد: قرار است در جلسه آینده درزمینهٔ بازگشایی مساجد یا ادامه شرایط موجود تصمیم‌گیری شود که این تصمیم نیز در ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ می‌شود.

شاهرخی گفت: رعایت نکات بهداشتی برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا به‌ویژه فاصله اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، مردم همدان دراین‌باره تاکنون خوب رعایت کردند به‌گونه‌ای که همدان از استان‌هایی است که به‌احتمال‌زیاد در بررسی‌های آینده، گشایش‌های جدید در آن صورت می‌گیرد.

وی درباره ابلاغیه جدید وزیر کشور مبنی بر استفاده از ماسک هنگام سوارشدن در وسایل نقلیه عمومی اظهار داشت: با توجه به بازگشایی بازار و بخشی از مشاغل، بنابراین شهروندان نیازمند به تردد با اتوبوس، تاکسی یا سایر وسایل نقلیه عمومی با رعایت نکات بهداشتی هستند.

استاندار همدان افزود: بنابراین به شهرداری ابلاغ‌شده که به واحدهای اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی اعلام کنند تا در راستای تشویق و ترغیب مردم به استفاده از وسایل بهداشتی هنگام سوارشدن به خودرو اقدام کنند و شهرداری‌ها با کمک ستادهای شهرستانی امکانات بهداشتی لازم برای استفاده مردم را فراهم کنند.

کد خبر 506101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha