مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

 فرماندار رشت گفت: پروژه مدیریت پسماند و سایت دفن زباله سراوان باید با جدیت دنبال شود و حل مشکلات این سایت باید مهم‌ترین اولویت همه مسئولان شهرباشد.

سایت دفن زباله سراوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «میرشمس مومنی زاده» در جلسه کمیته پسماند مرکز استان گیلان اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری رابطه تنگاتنگی با مردم و مسائل و نیازمندی های آنان دارد و بین تمامی ماموریت های محوله، حل مشکلات سایت زباله سراوان باید به عنوان اولویت اول پیگیری شود.

فرماندار رشت افزود: معضل کنونی سایت زباله سراوان، حاصل تخلیه غیر بهداشتی زباله طی سالیان متمادی است.

مومنی زاده ادامه داد: یک آلودگی بزرگ زیست محیطی در این منطقه ایجاد شده که پیامدهای منفی آن گریبان تمامی استان به خصوص مردم سراوان و روستاهای اطراف را گرفته، به گونه ای که از یک مقطع زمانی به بعد، زندگی را  برای اهالی این منطقه  دشوار کرده است.

وی اضافه کرد: همه مسئولین ذی‌ربط، جدا از مسئولیت خود، باید به عنوان یک انسان، یک همشهری و یم هم استانی، متاثر از وضعیت موجود، از هیچ کمکی در راه حل این معضل دریغ نکنند.

فرماندار رشت گفت: در این چند ماه، با تامین اعتبار قابل توجه، اقدامات مناسب و ملموسی برای حل معضل پسماند سراوان انجام شده است. در حال حاضر شن پاشی و کاورکشی در این سایت به طور منظم  و روتین انجام می‌شود. روند این کار نباید کند یا متوقف شود، زیرا تبعات آن که ایجاد بوی بد و تجمع حشرات در منطقه است، می تواند مجددا مردم منطقه را به سختی بیندازد.

مومنی زاده گفت:مسئولین وظیفه دارند، به درستی مردم را در جریان فرآیند کار و موانع و مشکلات موجود قرار دهند تا از سرمایه ارزشمند اعتماد مردم، بهره‌مند شوند.

کد خبر 506033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha