جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی ۳۸ عامل انتشار اخبار جعلی در مورد ویروس کرونا در استان طی سه ماه اخیر خبر داد.  

اخبار جعلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی ابراهیمی، در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی در خصوص کنترل فضای مجازی در رابطه با موضوع کرونا افزود: از ابتدای شیوع این بیماری ۳۴۸ مورد خبر جعلی به همراه ۹۳ نفر از عوامل انتشار این اخبار شناسایی و از این تعداد ۳۸ عامل نیز در داخل و داخل از استان دستگیر شده‌اند.  

وی اظهارکرد: از زمان آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون دو هزار و ۲۲۴ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شده‌است، عمده واحدهای پملپ شده مربوط به قلیان‌سراها بوده و در این مدت ۹۴۷ واحد قلیان‌سرا با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهر و روستاهای این استان پلمب شده‌است.  

ابراهیمی ادامه داد: در این مدت در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی بیش از ۱۳۵ هزار و ۷۷۰ هزار ماسک، یک میلیون و ۶۴۸ هزار جفت دستکش، ۲۶۶ هزار و ۷۷۲ لیتر الکل و ۱۲۸ هزار و ۴۶۱ لیتر محلول ضدعفونی کننده کشف و ضبط شده است.  

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مأموران انتظامی در بخش کنترل و اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراه سپاه، ارتش و هلال‌احمر در ۸۸ نقطه از جاده‌های برون‌شهری به صورت حمایتی و پشتیبانی در قالب انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه خدمات‌رسانی کرده‌اند.  

سرهنگ ابراهیمی گفت: عوامل انتظامی آذربایجان‌غربی در ایجاد فضای آرام با توجه به اعمال محدودیت در سطح استان موفق عمل کرده است، پیشگیری از ایجاد بحران و ناآرامی‌های اجتماعی، سرعت بخشیدن به مدیریت پیشگیری و کنترل انتقال بیماری کرونا، وحدت روحیه در اقدامات نهادها و کاهش تنش‌های ایجاد محدودیت از دیگر اقدامات انجام شده توسط این فرماندهی بوده است.  

کد خبر 505985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha