مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان آبان ماه امسال با حضور ۴۰۰ کشتی گیر ایرانی و خارجی به میزبانی سنندج برگزار می شود.

كشتي فرنگي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، استان کردستان آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات کشتی‌فرنگی جام باشگاه‌های جهان در آبان ماه ۹۹ اعلام کرده است و این مسابقات با حضور۴۰۰ کشتی‌گیر ایرانی و خارجی به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان‌کردستان در دومین جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام‌باشگاه‌های جهان به میزبانی سنندج از افتتاح سالن ۶ هزار نفره گولان بعد از وضعیت به وجود آمده به دلیل گسترش بیماری کرونا خبر داد و افزود: با توجه به سوابق درخشان استان کردستان در رشته کشتی فرنگی آمادگی لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات را داریم.

حامدجولایی ادامه داد: مسابقات‌کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور ۲۰۰ کشتی گیر خارجی و ۲۰۰ کشتی گیر داخلی از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ آبان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال آماده‌سازی لیگ برترکشتی فرنگی استان کردستان برای شرکت در این دوره از مسابقات هستیم. امیدواریم با هماهنگی ادارات و ارگان‌های مختلف شایستگی استان فرهنگی کردستان را به منصه ظهور برسانیم.

در جریان برگزاری این نشست آخرین هماهنگی‌ها برای تامین مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای میزبانی شایسته این رقابت جهانی از سوی اعضای حاضر در جلسه انجام و مقرر شد که نشست های این موضوع به صورت مستمر برگزار شود.

کد خبر 505883

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha