معاون سیاسی، امنیتی و استانداری هرمزگان  گفت: هیچ شرکتی حق تعدیل نیرو در استان را ندارد، گفت: شرکت‌های خصوصی و دولتی استان به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور حق تعدیل نیرو را ندارند و باید ضمن حفظ نیروهای خود به دنبال مدیریت اوضاع باشند.

استانداری هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید ناجی سه‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ در کمیسیون کارگری استان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته کارگر، افزود: باید به جایگاه مهم و حساس کارگران در پویایی و شکوفایی استان هرمزگان توجه داشته و دغدغه‌های قشر کارگری در خصوص ثبات شغلی را کاهش داد و این امر بر عهده کارفرمایان و مسئولان امر است.

وی با تأکید بر پرداخت به‌موقع مطالبات کارگران در هرمزگان گفت: نباید این قشر زحمتکش جامعه که در حیات اقتصادی و سیاسی کشور دارای جایگاه ویژه و حائز اهمیت هستند مطالبات عقب‌افتاده‌ای داشته باشد و باید این کمیسیون زمینه پرداخت مطالبات معوقه و به‌موقع آن‌ها را فراهم ساخت.

ناجی خاطرنشان کرد: متولیان امر باید در راستای رفع مشکلات و موانع زندگی کارگران در استان قدم برداشته و اجازه ندهند حق کارگری تضییع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: حفظ حقوق مدنی و اجتماعی، ایمنی کار و کرامت انسانی کارگران ازجمله مواردی است که باید همواره موردتوجه و رسیدگی باشد.

وی گفت: خواسته‌های به‌حق کارگران باید تحقق یابد، باید توجه بیشتری به خواسته‌ها و مطالبات به‌حق کارگری استان شود تا بتوان پیوند مناسبی میان این قشر با سایر بخش‌ها ازجمله کارفرمایان، مدیران و مسئولین برقرار و درنهایت زیمنه رشد و پویایی استان را فراهم آورد.

کد خبر 505870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha