سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

علیپور در طول فصل چندین بار با پیشنهاد تمدید قرارداد روبه رو شود. موضوعی که هر بار با مخالفت مهاجم پرسپولیس روبه رو می شد.

عليپور

به گزارش همشهری آنلاین درحالی که پرسپولیس این فصل برای خرید مهاجم هزینه بالایی انجام داد در ابتدای فصل که واسطه ها جونیور رابه پرسپولیس قالب کردند وردر نیم فصل هم که به لطف انتخاب های محمدحسن انصاری فرد منابع ارزی باشگاه خرج استوکس و اوساگونا شد.

سه مهاجم خاجی که مجموعا 10 میلیارد هزینه روی دست باشگاه گذاشت بدون کمترین بازدهی.

با همه این اوصاف علی علیپور مهاجم سرخها که این فصل درپاره ای از مواقع از روزهای اوجش به دور بود با 7 گل زده همچنان آمار قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

موضوعی که باعث شد تا در طول فصل چندین بار با پیشنهاد تمدید قرارداد روبه رو شود. موضوعی که هر بار با مخالفت مهاجم پرسپولیس روبه رو می شد.

علیپور به تصور اینکه در انتهای فصل راهی اروپا خواهد شد بارها برای تمدید قرارداد دست رد به سینه باشگاه زد اما حالا وضعیت برای مهاجم پرسپولیس کاملا معکوس شده است.

او بعد از اینکه دید خبری از پیشنهاد برای لژیونر شدن نیست چند باری برای رسول پناه پیغام فرستاد که حاضر به تمدید قرارداد است اما سرپرست فعلی پرسپولیس تا به امروز توجهی به این درخواست گلزن ترین مهاجم تاریخ لیگ برتر پرسپولیس نداشته.

علیپور که پیش از این ناراحتی خود از عدم حضور  در جلسه سرپرست باشگاه با بازیکنان قدیمی پرسپولیس را  هم در محافل خصوصی اعلام کرده بود امروز حتی در مصاحبه ای اعلام کرده نمیخواهند او در پرسپولیس بماند.

او در حالی که ششمین سال حضورش در پرسپولیس را می گذراند شاید تصور میکرد در انتهای فصل با انتقال به اروپا مجبور به پرداخت بخشی از مبلغ انتقالش به پرسپولیس نیست اما با وضعیت فعلی فوتبال در جهان و اینکه مهاجم پرسپولیس مانند فصل قبل مشتری خاصی در اروپا ندارد او حالا دست پایین را در مذاکره با پرسپولیس خواهد داشت.

اتفاقی که البته در نهایت به نفع هر دوطرف خواهد بود.

علیپور در همه سالهای حضورش در پرسپولیس حضور موثری در خط حمله این تیم داشته هر چند گاهی مورد هجمه هم قرار گرفته است. 

کد خبر 505825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha