دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
۰ نفر

در حالی که این روزها بازیکنان استقلال در صف اول اعتراض به مدیرعامل استقلال قرار دارند فرهاد مجیدی تنها در فضای مجازی به اتفاقات باشگاه واکنش‌های نرمی نشان می‌دهد.

نوری فر

به گزارش همشهری آنلاین بعد از ماجرای اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال به مدیریت باشگاه در خصوص عدم پرداخت مطالبات شان امروز احمد سعادتمند تصمیم به عزل ونصب در مجموعه باشگاه استقلال گرفت.

او ابتدا محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال را برکنار کرد و  سپس سعید رمضانی را با حفظ سمت به عنوان معاون ورزشی باشگاه منصوب کرد.

در حالی که این روزها بازیکنان استقلال در صف اول اعتراض به مدیرعامل استقلال قرار دارند فرهاد مجیدی تنها در فضای مجازی به اتفاقات باشگاه واکنش های نرمی نشان میدهد.

او بعد از احضار فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی ویدیویی از این بازیکن در داربی و گلزنی او منتشر کرد تا به زعم خودش اینگونه از هافبک معترض خود حمایت کرده باشد. حالا بعد از برکناری نوری فر از سمتش هم مجیدی با انتشار  استوری دیگری که عکس نوری فرد در کنار خودش است دوباره به شکل چراغ خاموش و البته بدون هزینه از او حمایت کرده است.

فرهاد پیش از انتخاب سعادتمند نسبت به مدیرعاملی او هشدار داده بود اما از زمانی که مدیرعامل استقلال بر مسند مدیریت این باشگاه قرار گرفته تنها به استوری های اینچنینی کفایت کرده است.

کد خبر 505783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha