پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام مبارزه با ویروس کرونا و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامههای گردشگری اماکن مذهبی را بهصورت مجازی در پایتخت برگزار میکند.

گردشگري

همشهری آنلاین - زهرا کریمی: «مهرشاد کاظمی» رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره نحوه برگزاری برنامههای گردشگری در ماه مبارک رمضان گفت: «مناطق شمالی تهران با داشتن جاذبههای گردشگری مذهبی یکی از مناطق پرطرفدار برای گردشگری پایتختنشینان است. در ترویج گردشگری مجازی در ماه مبارک رمضان امسال برنامه گردشگری بهطور ویژه به معرفی و شناخت امامزادهها، مساجد و چهرههای مشهور مذهبی و تأثیرگذار در محلهها پرداخته شده است. »

وی افزود: «برنامه گردشگری مجازی ماه مبارک رمضان با عنوان #شهرـ رمضان است و در این برنامه مقولههای گردشگری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی شبانه رمضان به همراه نیایش در قالب برنامهای ویژه با نام انسان زائر، انسان مسافر اجرا میشود. ۱۵ امامزاده شناخته شده در مناطق یک، ۲ و ۳ هست. مهمترین برنامه تولیدی ما معرفی امامزاده صالح(ع) در روایتهای مختلف و معرفی معماری بناهای امامزادههاست. »

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: «معرفی مساجد زیبای محلهها، معرفی اشیای مذهبی موزهها، معرفی خانه افراد مذهبی و تأثیرگذار، تهیه و تولید پادکست از خاطرات بومیهای محلهها درباره رسم و رسوم تهرانیهای قدیم و شمیرانیها از جمله فعالیتهای ستاد گردشگری در ماه مبارک رمضان است. »

کد خبر 505666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha