به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در سایه کنترل اوضاع را به دست گرفته است و پست دسته جمعی بازیکنان استقلال هم با هماهنگی او منتشر شده است.

غلامی

به گزارش همشهری آنلاین در باشگاه استقلال عرصه برای مدیریت احمد سعادتمند هر لحظه تنگ تر میشود. بعد از ماجرای اعتراض فرشید اسماعیلی  وحضور نیافتن او در کمیته انضباطی باشگاه دیشب شاهد پست دسته جمعی بازیکنان استقلال علیه مدیریت باشگاه بودیم.

موضوعی که باعث شد تا ترکش های آن گریبان نوری فرد مدیر رسانه ای استقلال را بگیرد و او توسط سعادتمند برکنار شود.

سعادتمند برای کنترل بحران در استقلال چاره ای نداشت تا سرپرست استقلال یعنی سعید رمضانی را که از قضا رابطه خوبی با فرهاد مجیدی دارد به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب کند.

پیش از این بسیاری از پیشکسوتان استقلال حضور سعید رمضانی در  پست سرپرستی استقلال را هم تاب نیاورده بودند چرا که معتقد بودند سرپرست این باشگاه باید از میان افرادی انتخاب شود که سابقه پوشیدن این تیم را دارند.

همه این اتفاقات در حالی است که به نظر می رسد فرهاد مجیدی در سایه کنترل اوضاع را به دست گرفته است و پست دسته جمعی بازیکنان استقلال هم با هماهنگی اومنتشر شده است.

با این حال امروز عارف غلامی مدافع استقلال پست دیگری علیه مدیریت باشگاه منتشر کرد تا اینطور به نظر برسد که بازیکنان استقلال تحت هیچ عنوانی حاضر به ماندن سعادتمند  به عنوان مدیرعامل نیستند. باید دید در نهایت آیا شاهد رفتار انتحاری از سوی سعادتمند خواهیم بود و یا اینکه با پرداختی بخشی از قرارداد مجموعه استقلال فعلا آتش بس اعلام خواهد شد.

کد خبر 505662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha