مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین وضعیت بیماری کرونا در استان را زرد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با رعایت و استمرار پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم استان شاهد وضعیت سفید این ویروس در خرداد ۹۹ باشیم.

منوچهر حبیبی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی در رزمایش ضیافت همدلی اوقاف قزوین که در امامزاده حسین (ع) این شهر برگزار شد، افزود: در حال حاضر وضعیت تمامی شهرستان‌های استان به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا به غیر از آوج که سفید گزارش شده، زرد بوده و این بیماری کنترل شده است.

وی تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستاهای استان را ۲۲۰ نفر اعلام کرد؛ که تست ۱۷۰ نفر از بیماران بستری شده مثبت و ۵۰ بیمار دیگر نیز مشکوک به این بیماری تشخیص داده شده‌اند.

به گفته این مسئول سیاسی، برای سفید شدن وضعیت استان قزوین به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا نیازمند همراهی و رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی از سوی مردم هستیم و این مهم باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه ۹۰ درصد محدودیت‌ها در حوزه این بیماری در سطح استان برداشته شده، تاکید کرد: امیدواریم مردم در رفع محدودیت‌های اعمال شده نکات بهداشتی را فراموش نکنند تا شاهد ریشه کن شدن کامل این ویروس باشیم.

وی گفت: امروز تمامی دانشمندان و پزشکان دنیا در رفع مشکل اپیدمی کرونا درمانده‌ شده‌ و این موضوع بیانگر آن است که خداوند با یک اراده کوچک خود می‌تواند طومار زندگی دنیا را درهم بپیچد و دین مبین اسلامی نیز چه خوب توانسته چنین شرایطی را در گذشته پیش‌بینی کند.

در مراسم رزمایش ضیافت همدلی اداره اوقاف و امور خیریه قزوین، سه هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

کد خبر 505635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha