شرکت کداک بزرگ‌ترین جورچین یا پازل تاریخ را در قالب تصاویر ۲۷ شگفتی از گوشه و کنار دنیا ویژه طولانی‌ترین قرنطینه انسان تولید و عرضه کرد.

بزرگ‌ترین جورچین تاریخ در شرکت کداک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، در روزهایی که مردم سراسر جهان به دلیل شیوع کرونا در خانه مانده‌اند و کاری جز دیدن تلویزیون و سر زدن به شبکه‌های اجتماعی ندارند، شاید سرگرم شدن با یک جورچین غول‌پیکر بتواند جلوی سر رفتن حوصله آنها را بگیرد؛ آن هم یک جورچین با ۵۱۳۰۰ قطعه ریز و درشت.

شرکت کداک که بیش از هر چیز با دوربین و فیلم و عکاسی شناخته می‌شود، تصویر ۲۷ شگفتی طبیعی و غیرطبیعی روی کره زمین را در قالب بزرگ‌ترین پازل تاریخ برای این روزهای کرونازده آماده کرده است. البته برای اینکه ساختن و کامل کردن جورچین آسان‌تر شود، هر تصویر جداگانه درست می‌شود و در پایان همه ۲۷ تصویر کنار هم قرار می‌گیرند.

از جمله تصاویر موجود در جورچین می‌توان به تاج محل در هندوستان، مجسمه آزادی در آمریکا، دیوار بزرگ در چین و بنای باستانی کولوسیوم در ایتالیا اشاره کرد. آنها که این پازل را می‌خرند، باید بدانند اندازه‌های آن پس از کامل شدن هر ۲۷ تصویر و قرار گرفتن کنار هم مستطیلی به ابعاد حدودی ۹ متر در دو متر می‌شود.

شرکت کداک برای این جورچین غول‌پیکر قیمت فضایی ۵۹۹ دلار و ۹۹ سنت (حدود ۹ میلیون تومان) در نظر گرفته است. هر چند می‌توان آن را با تخفیف از سایت آمازون به بهای ۴۰۹ دلار و ۹۹ سنت خرید. با وجود قیمت زیاد، در حال حاضر فقط ۱۶ مورد از این پازل در آمازون موجود است.

دیگر نکته جالب درباره پازل ۵۱۳۰۰ قطعه‌ای کداک اینکه هر ۲۷ تصویر آن را عکاسان حرفه‌ای با دوربین‌های کداک از مناظر دیدنی دنیا گرفته‌اند.

کد خبر 505606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha