دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

دادگاه بین المللی حکمیت ورزش با ارسال لوایحی، از شرایط جدید در مسیر رسیدگی به پرونده تعلیق جودو ایران خبر داد.

سعید مولایی


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در پی تعلیق جودو ایران توسط فدراسیون جهانی و شکایت ایران به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش CAS، تاریخ ۲۰ فروردین ماه را برای رسیدگی به این پرونده تعیین کرد. اما شیوع بیماری کرونا در جهان و درخواست هر دو طرف برای تعویق این جلسه، CAS با این درخواست موافقت کرد.

اما روز گذشته ارسال لوایح رسیدگی به این پرونده از سوی دادگاه حکمیت ورزش به تهران، شرایط جدیدی برای پرونده تعلیق جودو ایران رقم زد. لوایح دفاعیه ارائه شده از سوی فدراسیون جهانی ادعاهای جدید مطرح شده که نه تنها جودو بلکه کل ورزش ایران را با اشاره به اتفاقات اخیر هدف قرار داده است.

متأسفانه فدراسیون جهانی جودو برای رسیدن به خواست خود که همان مبارزه رو در روی جودوکاران ایران و رژیم اشغالگر قدس می‌باشد، هر آنچه در توان خود داشته بهره می‌برد. حضور سه نماینده ایرانی در بین شاهدان IJF و یا اشاره به اتفاقات اجتماعی داخلی از این دست ادعاهای است که برای تحقق این هدف دنبال می‌شود.

با توجه به شرایط فعلی جهان و شیوع ویروس کووید -۱۹ احتمال برگزاری جلسه دادگاه حداقل تا ۳ ماه آینده وجود ندارد و به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ورزش و جوانان  و کمیته ملی المپیک باید از این فرصت بهترین بهره را برده و با جدیت بیشتری به این موضوع ورود کنند.

کد خبر 505595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha