طرح آستان مهربانی در حرم‌مطهر قیدارنبی (ع) در شهرستان خدابنده‌ استان زنجان، با بسته‌بندی و توزیع هزار بسته اقلام غذایی در میان نیازمندان اجرا و توزیع شد.

اقلام غذایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده استان زنجان گفت: امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹ همزمان با ماه رمضان و با توجه به اینکه بیماری کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را در چند ماه گذشته تعطیل کرده است و برخی از خانواده‌ها با مشکلاتی در زمینه معیشت روبرو هستند تعداد هزار بسته اقلام غذایی تهیه و در بین این خانواده‌ها توزیع شد.

هزینه این تعداد بسته‌های معیشتی و حمایتی از کمک‌های خیرین بوده و با کمک بسیج خادمان افتخاری و با استفاده از ظرفیت خیرین در بقاع متبرکه تهیه و در مناطق محروم توزیع شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: اقدامات قابل‌توجهی برای مقابله با ویروس کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت موقوفه‌ها انجام‌شده است، گفت: در همین زمینه تاکنون ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی شامل ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده و تعدادی کارت خرید ۲۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی در مناطق محروم شهرستان توزیع‌شده است.
 
او خاطرنشان کرد: همچنین در همین راستا با توجه به ظرفیتی که تالار احسان به لحاظ فضای استراحتی و قرنطینه داشت، این مکان اوقافی تجهیز شد و در اختیار بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) خدابنده قرار گرفت.

کد خبر 505541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha