مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش باران لغزنده است و رانندگان با رعایت فاصله طولی، با سرعت مطمئن برانند.

جاده لغزنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ابراز داشت: به دلیل بارش باران بامداد امروز تمام محورهای اصلی استان سمنان لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: در زمانی که جاده‌ها لغزنده است رانندگان باید با سرعت مطمئن برانند و در این مرحله باید سرعت مطمئنه جای سرعت مجاز را بگیرد.

وی تصریح کرد: ۲۴ ساعت گذشته تصادف سخت در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ نداده است و رعایت فاصله طولی لازمه کاهش تصادفات جاده‌ای است.

رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده‌های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

کارشناسان هواشناسی استان سمنان بر اساس الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای اعلام کردند که با نفوذ سامانه بارشی قوی به استان سمنان، بارش باران و رگبار پیش‌بینی شده است.

کد خبر 505502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha