فرماندار قصرشیرین گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و بحرانی که کشور با آن مواجه است در فروردین‌ماه ۹۹ در مجموع ۱۱۷ میلیون دلار کالا از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر شد.

مرز پرویزخان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرادعلی تاتار، فرماندار قصر شیرین استان کرمانشاه گفت: باوجود شیوع ویروس کرونا و بحرانی که کشور با آن مواجه است در فروردین‌ماه امسال درمجموع ۱۱۷ میلیون دلار کالا از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: ارزش وزنی کالاهای صادر شده در فروردین امسال نیز ۲۹۲ هزار تن است که از نظر وزنی فروردین‌ماه امسال نسبت به پارسال ۳۸ درصد افزایش داشته است.

او افزود: رشد کالاهای صادر شده نشان از تلاش همگانی دستگاه‌ها است که باوجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های زیرساخت‌های مرزی با توجه به همزمانی عملیات عمرانی طرح جامع گمرک پرویزخان و همچنین رعایت کنترل‌های بهداشتی با همکاری سایر سازمان‌های مرزی در یک ماه گذشته با شیوع ویروس کرونا را دارد.

نماینده عالی دولت در قصر شیرین گفت: سیمان خاکستری، کیک و بیسکویت، کولرآبی، هندوانه، لبنیات، لوازم ساختمانی و میوه و تره‌بار از کالاهای صادرشده از مرز رسمی پرویزخان است.

کد خبر 505464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha