هافبک عراقی سرخپوشان در واکنش به یک سوال جنجالی پاسخ جالبی داد و مدعی شد با شناختی که از هوادارانش دارد هرگز برای رقیب این تیم به میدان نخواهد رفت.

بشاررسن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش 3، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که در آخرین دربی برابر استقلال موفق شد با گل خود، سرخپوشان را از شکست نجات دهد و آنها را به یک تساوی ارزشمند برساند، هنوز وضعیت نامشخصی برای آینده همکاری در ترکیب پرسپولیس دارد. موضوعی که باعث شده به سوژه جذاب رسانه‌های عراقی برای گفتگو تبدیل شود.

بشار رسن این بار در گفت وگویی که با شبکه السومریه نیوزعراق داشته در بخشی از آن برابر یک سوال جنجالی از سوی مجری آن قرار گرفت. سوالی که مربوط به قبول احتمالی پیشنهاد از رقیب دیرینه این باشگاه بود. رسن در واکنش به این سوال که اگر باشگاه استقلال رقیب پرسپولیس به شما پیشنهاد مالی بهتری بدهد، قبول می کنید، گفت: نه به هیچ وجه قبول نمی کنم. اگر باشگاه سپاهان یا باشگاه دیگر ایرانی به من پیشنهاد دهند، شاید قبول کنم ولی پیشنهاد استقلال را به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس قبول نمی کنم.

پرسپولیس با گل بشار رسن برای چندمین با در دربی از شکست دردقایق پایانی مقابل استقلال گریخت تا شادترین لحظه برای هواداران این تیم در سال 98 در ورزشگاه آزادی رقم بخورد. بشار رسن بعد از زدن گل تساوی این گونه در آغوش یحیی و علیپورآرام گرفت.عکس:امیررضا استواری

هافبک عراقی پرسپولیس با اشاره به هواداران پرسپولیس و شرایطی که طی دو سال اخیر در این تیم داشته، گفت: هواداران پرسپولیس همیشه در مدت حضور در این باشگاه از من حمایت کردند. آنها در زمان فوت مادرم و تمام لحظات سخت حامی من بودند. هنوز درباره آینده ام تصمیم قطعی نگرفتم و ممکن است به لیگ عراق برگردم و برای الزوراء یا هر تیمی دیگری بازی کنم. آینده هنوز مشخص نیست اگر به عراق برگردم بدون شک ترجیحم نیرو هوایی است اما می توانم برای تیم های دیگر عراق نیز بازی کنم.

کد خبر 505374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha