دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: با مشکل تامین اقلام بهداشتی برای عرضه بین جامعه کارگری استان مواجه هستیم.

لوازم بهداشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید مصطفی‌نژاد، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل خانه کارگر در مرکز استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، افزود: بسیاری از واحدها با مشکل تهیه اقلام بهداشتی مواجهند که نیازمند توجه بیشتر از سوی علوم‌پزشکی استان هستیم.  

وی گفت: صیانت از حقوق کارگران و رفع مشکلات این صنف اولویت خانه کارگر است، ۸۰ هزار نفر عضو خانه کارگر مرکز استان از خدمات مختلف آموزشی، درمانی، رفاهی و ورزشی استفاده می‌کنند.  

مصطفی‌نژاد اظهارکرد: از قشر کارگر به معنای واقعی کلمه حمایت نشده و این افراد قشر مظلوم جامعه محسوب می‌شوند، حقوق و دستمزد کارگران متناسب با تورم نیست و لازم است به قول‌هایی که مسئولان نسبت به بهبود وضع معیشتی این قشر داده‌اند، عمل کنند.  

دبیر اجرایی خانه کارگر استان تصریح کرد: در حال رصد آمار واقعی از تعداد واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا هستیم.  

وی از توزیع بسته‌های حمایتی در بین افراد آسیب دیده عضو خانه کارگر در مرکز استان خبر داد و افزود: تاکنون ۵۸۰۰ سبد تنظیم کالا و ۵۰۰ بسته رایگان غذایی به همراه ماسک و دستکش نیز توزیع شده است.  

مصطفی‌نژاد گفت: راه‌اندازی ۲شعبه دیگر خانه کارگر در ارومیه، راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی و افتتاح استراحتگاه، راه‌اندازی مهدکودک و پیش دبستانی خانه کارگر و امضا تفاهم‌نامه با فنی و حرفه‌ای برای ارتقا مهارت اعضا از برنامه‌های پیش رو این تشکل کارگری در استان است.  

کد خبر 505315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha