مدیرآموزش و پرورش فاروج گفت: هزار و ۲۲۰ دانش‌آموز روستایی این شهرستان به دلیل محرومیت از دسترسی به اینترنت، امکان استفاده از آموزش‌های مجازی و شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) را ندارند.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خلیلی ذوقی افزود: از این تعداد هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در ۳۰ مدرسه ابتدایی تحصیل می‌کنند و ۱۲۰ دانش‌آموز دیگر نیز در ۳ مدرسه متوسطه در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به این‌که دانش‌آموزان متوسطه مزبور در نقاط برخوردار از اینترنت سکونت دارند، گفت: از سوی سرگروه آموزشی، راهبران و مدیر آموزگاران بسته‌های آموزشی مکتوب و خودخوان تهیه و در حال توزیع بین دانش‌آموزان محروم از اینترنت است.

ذوقی بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این بسته‌ها به خانواده‌ها تحویل داده می‌شود.

وی استفاده از برنامه‌های آموزشی صوتی و تصویری، شبکه‌های صدا و سیما، بسته‌های آموزشی مکتوب در قالب درسنامه خودآموز، استفاده از دستگاه‌های پخش خانگی، افراد باسواد خانواده‌ها برای تدریس به فرزندان براساس بانک اطلاعاتی اولیا را برای استمرار آموزش‌ها از برنامه‌های شهرستان برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش فاروج، خراسان شمالی جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان را ۸ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: ۸۰ درصد این دانش‌آموزان به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز فاروجی در ۱۳۴ مدرسه این شهرستان تحصیل می‌کنند.

کد خبر 505260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha