مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ورامین و قرچک گفت: برای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، مدیریت پارک جنگلی ۳۷.۵ هکتاری این شهرستان به شهرداری قرچک واگذار شد.

پارک جنگلی قرچک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اصغر سپه‌وند گفت: برای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون‌سپاری وظایف دولت و در اجرای ماده ۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، مدیریت بهره‌برداری از پارک جنگلی قرچک به مدت ۱۰ سال به شهرداری این شهر واگذار شد.

وی افزود: با اجرای این طرح، تمامی فعالیت‌ها از قبیل آبیاری، کاشت درخت، احداث آلاچیق و سازه‌های کمپ از سوی شهرداری و زیر نظر ناظر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا می‌شود.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ورامین و قرچک تصریح کرد: تمامی اقدامات قابل اجرا در پارک جنگلی قرچک بر اساس دستورالعمل‌های ارائه شده در کتابچه مدیریت بهره‌وری این منطقه صورت می‌گیرد.

سپه‌وند اظهار کرد: شهرداری قرچک علاوه بر اقدامات مربوط به نگهداری از پارک جنگلی، باید سالانه هزینه‌ای را بابت در اختیار قرار گرفتن پارک جنگلی به حساب دولت واریز کند.

در منطقه زیباشهر قرچک، در مجاورت فرمانداری این شهرستان بوستانی جنگلی واقع شده که با وسعتی بالغ بر ۳۷ هکتار از جمله بزرگ‌ترین فضاهای سبز شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران محسوب می‌شود.

کد خبر 505249

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha