یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

اعضای شورای شهر تهران، باغ بودن ۹ پلاک ثبتی پایتخت را تعیین تکلیف کردند.

جلسه شورای شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی باغ بودن ۹ پلاک ثبتی در دستور کار دویست و دهمین‌ جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه برگزار شد، قرار گرفت.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۶۷/۱۱۲۰۹ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۷ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۱۹۵۲ متر مربع در محدوده ولنجک واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۵۳۶/۱۶۴/۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۶ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۵۷۴ متر مربع در محدوده باغ فردوس واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۲۹/۳۳ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۴ هزار متر مربع در محدوده اجودانیه واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۱/۵۷۲۵و۱/۵۵۲۰ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۶ رای موافق به باغ نبودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۸۷۲متر مربع در محدوده پاسداران واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۶۶/۴۱۱۱ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۳۳۳۹ متر مربع در محدوده زعفرانیه واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۷۹/۳۴۷ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با رای ۱۱ موافق به باغ نبودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۹۱۱ متر مربع در محدوده سوهانک واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۷۰/۲۹۰۴/۲۶۸و۷۰/۲۹۰۳/۲۶۷از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت۱۰۳۱۳ متر مربع در محدوده شیخ بهایی واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۴/۴۵۳از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۱۴رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۵۶۶۹ متر مربع در محدوده وردآورد واقع شده است.

باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی ۳۵/۶۲ از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا با ۷ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. پلاک مذکور به مساحت ۱۳۶۳ متر مربع در محدوده خیابان دولت واقع شده است.

کد خبر 505231
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha