یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از برگزاری جشنواره مجازی «تئاتر خانوادگی» ویژه دوران قرنطینه خبر داد.  

محمد جواد رشیدی

همشهری آنلاین_ فاطمه عسکری نیا:«محمدجواد رشیدی»، با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران اقدام به برگزاری جشنواره مجازی تئاتر خانوادگی کرده است. » او هدف از اجرای این برنامه را ایجاد نشاط خانوادگی، غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در دوران قرنطینه، فعالیت مفید هنرمندان تئاتر و همچنین حمایت از شعار «درخانه بمانیم» برشمرد و افزود: «جشنواره مجازی تئاتر خانوادگی با شعار «هر خانواده، یک گروه تئاتر» با مشارکت و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند با اجرای یک تئاتر با موضوع‌هایی چون «چگونه کرونا را شکست بدهیم»، «در خانه بمانیم»، «چگونگی رعایت فاصله اجتماعی» و «چگونه به سلامت رسیدن در ایام کرونا»، در این جشنواره شرکت ‌کنند. »
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱، با اشاره به مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۰ اردیبهشت ماه اظهار داشت: «منوچهر اکبرلو» نمایشنامه‌نویس، کارگردان و کارشناس ارشد پژوهش هنری و مدرس دانشگاه، «لیلا کفاش‌زاده» عضو شورای عالی کتاب کودک و سازنده عروسک دست‌ساز کودک، «امیرحسین شفیعی» کارگردان و نویسنده، «زهرا مریدی» نویسنده و کارگردان نمایش‌های عروسکی و «سامان خلیلیان» کارگردان، نویسنده و مدیرکانون تئاتر خیابانی به‌عنوان داوران این جشنواره برای بررسی آثار و انتخاب آثار برتر فعالیت می‌کنند. »
رشیدی یادآور شد: «شرکت‌کنندگان در ۲ بخش آماتور و حرفه‌ای می‌توانند آثارشان را به نشانی ejtemaei‌ـ ۱۱ در شبکه‌های مجازی ارسال کنند. »

کد خبر 505150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha