مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
۰ نفر

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر این‌که پروژه انتقال آب‌های سطحی میدان رسالت بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در بحث لایروبی کانال‌ها، دریچه‌ها و رودخانه‌های شهر همدان مشکل خاصی ازنظر آب‌گرفتگی معابر نداشته‌ایم.

آب گرفتگی  همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین خانجانی گفت: پروژه انتقال آب‌های سطحی میدان رسالت یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری است، این پروژه با بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و هفته گذشته به نقطه آخر رسید که دیوارکشی رودخانه مزداگینه نیز در حال انجام است.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: با اجرای پروژه انتقال آب‌های سطحی مناطق نایب احمد، اعتمادیه، بلوار بهارستان، کوی محمدیه و میدان رسالت به شبکه اصلی متصل شده و مشکلی درزمینهٔ آب‌گرفتگی نخواهیم داشت.

خانجانی با اشاره به انجام طرح مطالعات جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر همدان توسط مشاور، خاطرنشان کرد: در بحث اصلاح شبکه آب‌های سطحی هر جا که مشاور اعلام کند موردنیاز است، قطعاً به‌عنوان پروژه پیگیری خواهد شد.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به آب‌گرفتگی جزئی در جوی‌ها آب و معابر شهر، یادآور شد: در برخی از نقاط آب‌گرفتگی جزئی در جوی‌های آب وجود داشت که به علت عدم رعایت مردم و ریختن زباله در مسیر آب بوده است.

کد خبر 505096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha