معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در این راستا ۵۸ واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مقصود رضازاده، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی یکشنبه ۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای واحدهای متخلف به ارزش ۳۳۷ میلیون ریال با عنوان گرانفروشی و تقلب در کسب پرونده تشکیل و مراتب برای رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.  

وی اظهار داشت: پس از اصلاح قیمت در حوزه آرد و نان استان، نظارت‌ها در این زمینه گسترده تر شده است، در این مدت بازرسی‌ها در حوزه آرد و نان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد یافته است.  

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده برخی فرصت طلبان و افراد سودجو، رصد کم فروشی و گرانفروشی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل وزن و قیمت فروش نان عرضه شده، بررسی و سنجش دستگاه‌های توزین، کنترل و ممانعت از استفاده نانوایی‌ها از افزودنی‌های غیرمجاز از جمله مواردی است که با دقت توسط بازرسان این معاونت در نانوایی‌ها مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد.  

رضازاده ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات صنفی به عنوان پل ارتباطی مردم و معاونت نظارت و بازرسی سازمان است، این سامانه بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و هرگونه گزارش و شکایت مردمی از تخلفات احتمالی در نانوایی‌ها و دیگر صنوف است.  

وی به شهروندان اطمینان داد که کلیه گزارش‌ها و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.  

کد خبر 505094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha