یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
۰ نفر

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: در سال ۹۸، ۱۷ مدرسه سنگی موجود در استان که در شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، رازجرگلان و اسفرین وجود داشت، برچیده شد.

مدارس سنگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  امین فلاح‌کوشکی افزود: این ۱۷ مدرسه شامل ۳۹ کلاس درس است، درحال حاضر وضعیت فضای فیزیکی استان به گونه‌ای بوده که ۵۰ درصد مدارس نیازمند مقاوم‌سازی، ۳۹ درصد مستحکم و ۱۱ درصد نیز تخریبی است.

فلاح با اشاره به برپایی بیست دومین جشنواره خیرین مدرسه طی سال ۹۹ در استان، عنوان کرد: این برنامه همه ساله در بهار برگزار می‌شد، اما به دلیل وجود بیماری کرونا این مهم به احتمال فراوان در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰۰ خیر مدرسه ساز در استان، یادآورشد: طی برپایی بیست و بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان احداث ۴۱ پروژه با ۱۰۷ کلاس درس محقق شد.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در آن جشنواره خیرین و مردم نیکوکار با تقبل کمک نقدی، زمین، واحد مسکونی و تجاری در مجموع ۱۵۵ میلیارد ریال تعهد کردند که این مهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است.

کد خبر 505035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha