اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی فاصله ای با پوشیدن لباس اینتر ندارد.

اولیویه ژیرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، به نظر می رسد جدایی بازیکنان باتجربه ای چون اولیویه ژیرو و ویلیان در فصل تابستان از چلسی قطعی باشد و این بازیکنان نیز قربانی پروژه جوانگرایی فرانک لمپارد در استمفوردبریج خواهند شد. توتو اسپورت امروز خبر از توافق اولیویه ژیرو با باشگاه اینترمیلان داده و مدعی شد او در تابستان به این تیم ملحق خواهد شد.

مهاجم فرانسوی و 33 ساله چلسی که در سال 2018 راهی این تیم شد، رابطه خوبی با آنتونیو کونته دارد و اینتر نیز به شدت به دنبال خرید یک مهاجم فیزیکی و قدبلند برای فصل بعد است. البته اولیویه ژیرو در فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز تا آستانه انتقال به اینتر پیش رفت، اما عدم موفقیت چلسی در خرید مهره جانشین در نهات باعث منتفی شدن این انتقال و موکول شدن آن به فصل تابستان شد.

ژیرو در این فصل تاکنون در مجموع 684 دقیقه 13 بازی در همه رقابت ها برای چلسی به میدان رفته که در این مدت زمان سه گل به ثمر رسانده است. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی لائوتارومارتینز، مهاجم گلزن و 22 ساله اینتر و انتقال او به بارسلونا شنیده شده و اگر این اتفاق رخ دهد، احتمالا اینتر به جز ژیرو یک مهاجم دیگر نیز جذب خواهد کرد.

کد خبر 504954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha