مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

دختر ۱۴ساله‌ای که با استفاده از تلفن همراه در حال سلفی گرفتن (عکاسی از خود) در حاشیه رودخانه تیرباغ شهرستان مرودشت استان فارس بود، به داخل آب افتاد و جان خود را از دست داد.

رودخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس، شنبه ۷ اردیبهشت افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به مرگ در منطقه تفریحی تیرباغ این شهرستان، مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان ادامه داد: در این حادثه دختری ۱۴ ساله اهل و ساکن یکی از روستاهای همجوار این منطقه تفریحی که در حال گرفتن عکس سلفی در حاشیه رودخانه بود به‌طور ناگهانی دچار لغزش شده و به داخل رودخانه افتاد و به علت ناآشنایی با فنون شنا، در آب دچار خفگی شده و جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: با تایید مرگ این نوجوان توسط نیروهای اورژانس، جسد متوفی با هماهنگی مقام قضایی به پزشکی قانونی شهرستان مرودشت منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: والدین باید بیشتر مواظب فرزندان خود باشند و از تنها گذاشتن آن‌ها کنار رودخانه، نهر و کانال‌های آب به‌ویژه در فصل بهار خودداری کنند و بر بازی کردن فرزندان خود نظارت لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

کد خبر 504878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha