رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: اجاره‌بهای ۲۷ باشگاه ورزشی در سطح شهرستان با هدف اجرای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برابر کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.

باشگاه ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی صداقت اظهار کرد: اجاره بهای ۳ ماه این ۲۷ باشگاه دولتی شهرری در تهران حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که به‌دلیل حمایت از باشگاه‌داران طی ایام شیوع کرونا مورد بخشودگی قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی امکان تمدید این بخشودگی وجود دارد.

صداقت تصریح کرد: باشگاه‌داران به لحاظ کسب درآمد با مشکل جدی مواجه هستند و به حتم روزهای سختی را پیش روی داشته و در تامین هزینه‌های روزمره زندگی به مشکل برخورده‌اند.

وی افزود: هرچند با تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی شهرستان ری، باشگاه‌داران از لحاظ کسب درآمد متضرر شده‌اند، اما با تعطیل کردن باشگاه‌ها، سهم خود را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ایفا می‌کنند که هرگز این اقدام ارزشمند، فراموش نخواهد شد.

صداقت اظهار کرد: از مردم این شهرستان تقاضا داریم به پویش بزرگ و همگانی بخشودگی اجاره‌بهای صنوف و اماکن کسب بپیوندند تا بخشی از آلام و مشکلات مردم در شرایط شیوع کرونا التیام یابد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری بیان کرد: این حرکت زیبا و انسان‌دوستانه که موجران را ترغیب به عدم اخذ اجاره‌بها در این روزهای حساس و سخت می‌کند واقعا قابل ستایش است. امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و عمل به توصیه‌ها و هشدارهای ارائه شده، از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.  

کد خبر 504829

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha