مدیر راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی گفت: راه ارتباطی ۲ روستای بخش مرکزی این شهرستان به علت ریزش کوه و سقوط سنگ صاعقه مسدود شد.  

ریزش کوه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، کاظم پاشایی، مدیر راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در پی‌دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای «عقربلو» و «قدیم»، ماموران راهداری به همراه یک‌دستگاه لودر به این منطقه اعزام شدند.  

وی ادامه داد: این مسیر به علت پایین آمدن چند قطعه سنگ بزرگ بر اثر برخورد صاعقه با کوه مسدود شده است و در سایه تلاش راهدارای و جابه‌جایی سنگ‌های کوچک، این راه روستایی به صورت موقت و کنارگذر بازگشایی شده است.  

پاشایی اضافه کرد: حرکت و جابه‌جایی چند تکه سنگ بزرگ نیز به علت حجم عظیم آنها با استفاده از دستگاه لودر امکانپذیر نیست و در این ارتباط با برآورد میزان خسارت وارده، استفاده از یک‌دستگاه بیل مکانیکی برای بازگشایی کامل مسیر درخواست شده است.  

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ اظهار کرد: روستاییان این محور تا اطلاع‌ثانوی و بازگشایی کامل مسیر در هنگام تردد از این مکان احتیاط لازم را رعایت کنند.  

کد خبر 504804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha