مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

عملیات اجرایی ۴ طرح در حوزه راه و شهرسازی با سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان به شهرستان‌های جنوبی این استان آغاز شد.

راه و شهرسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ۴۰ میلیارد تومان پروژه در حال اجرا داریم و اجرای این طرح‌ها در کاهش بار ترافیکی و سهولت حمل و نقل محصولات کشاورزی تاثیرگذار است.

محمد ساردویی ادامه داد: اولین کلنگ‌زنی، پل دوم جنگل‌آباد بود که این طرح به طول ۱۹۶ متر در محور مواصلاتی جیرفت–کهنوج-رودان واقع شده است.  پل دوم جنگل‌آباد هم متشکل از ۷ دهانه ۲۸ متری بوده و این طرح با قرارداد ۱۳۰ میلیارد ریالی به پیمانکار واگذار شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان کرد: دومین طرح کلنگ‌زنی در سفر معاون استاندار کرمان، احداث قطعه یک باند دوم محور جیرفت_فاریاب –زیارتعلی است. این محور به طول کلی ۱۴۷ کیلومتر است و ۱۰۵ کیلومتر مسیر در حوزه این اداره کل قرار دارد.  

وی ادامه داد: طول این قطعه ۱۴.۵ کیلومتر و حدفاصل خروجی شهر بلوک به سمت فاریاب است و با قرارداد ۱۰۰ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شد.

ساردویی افزود: عملیات اجرایی قطعه سوم مسیر بهادر آباد_رودبار_ایرانشهر هم آغاز شده است. این محور ۳۶۰ کیلومتر طول دارد و ۱۶۵ کیلومتر از این محور در حوزه جنوب استان قرار دارد.

وی اظهار کرد: تاکنون قطعه یک به طول ۵ کیلومتر به صورت چهارخطه در حال بهره‌برداری، قطعه ۲ به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا و قطعه ۳ به طول ۱۳ کیلومتر با قرارداد ۱۷۸ میلیارد ریالی به پیمانکار واگذار شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: احداث باند دوم امیرآباد–علی‌آباد آخرین طرح کلنگ‌زنی در این سفر است.  تاکنون ۲.۲ کیلومتر این محور تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده، ۲ کیلومتر با قرارداد ۶۷۵ میلیون تومان به پیمانکار واگذار شده است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار جنوب را زیرپوشش دارد.

کد خبر 504702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha