مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

عملیات اجرایی ۴ طرح در حوزه راه و شهرسازی با سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان به شهرستان‌های جنوبی این استان آغاز شد.

راه و شهرسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ۴۰ میلیارد تومان پروژه در حال اجرا داریم و اجرای این طرح‌ها در کاهش بار ترافیکی و سهولت حمل و نقل محصولات کشاورزی تاثیرگذار است.

محمد ساردویی ادامه داد: اولین کلنگ‌زنی، پل دوم جنگل‌آباد بود که این طرح به طول ۱۹۶ متر در محور مواصلاتی جیرفت–کهنوج-رودان واقع شده است.  پل دوم جنگل‌آباد هم متشکل از ۷ دهانه ۲۸ متری بوده و این طرح با قرارداد ۱۳۰ میلیارد ریالی به پیمانکار واگذار شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان کرد: دومین طرح کلنگ‌زنی در سفر معاون استاندار کرمان، احداث قطعه یک باند دوم محور جیرفت_فاریاب –زیارتعلی است. این محور به طول کلی ۱۴۷ کیلومتر است و ۱۰۵ کیلومتر مسیر در حوزه این اداره کل قرار دارد.  

وی ادامه داد: طول این قطعه ۱۴.۵ کیلومتر و حدفاصل خروجی شهر بلوک به سمت فاریاب است و با قرارداد ۱۰۰ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شد.

ساردویی افزود: عملیات اجرایی قطعه سوم مسیر بهادر آباد_رودبار_ایرانشهر هم آغاز شده است. این محور ۳۶۰ کیلومتر طول دارد و ۱۶۵ کیلومتر از این محور در حوزه جنوب استان قرار دارد.

وی اظهار کرد: تاکنون قطعه یک به طول ۵ کیلومتر به صورت چهارخطه در حال بهره‌برداری، قطعه ۲ به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا و قطعه ۳ به طول ۱۳ کیلومتر با قرارداد ۱۷۸ میلیارد ریالی به پیمانکار واگذار شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: احداث باند دوم امیرآباد–علی‌آباد آخرین طرح کلنگ‌زنی در این سفر است.  تاکنون ۲.۲ کیلومتر این محور تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده، ۲ کیلومتر با قرارداد ۶۷۵ میلیون تومان به پیمانکار واگذار شده است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار جنوب را زیرپوشش دارد.

کد خبر 504702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha