مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در «پایتخت» در برنامه «دورهمی» از به کار بردن واژه «سلبریتی» برای هنرمندان گلایه کرد و گفت: برخی افراد از این کلمه استفاده می‌کنند تا بین مردم و هنرمندان فاصله ایجاد کنند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

مهران احمدی

به گزارش همشهری آنلاین، مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون، شب گذشته جمعه ۵ اردیبهشت مهمان برنامه«دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود و درباره سوء استفاده از کلمه سلبریتی و ماجرای پرداخت مالیات هنرمندان صحبت کرد.

مهران احمدی درباره رضایت از جایگاهش گفت: «ما بعد از ۳۰ سال کارگری کردن در این حرفه، یک خانه و ماشین و زن و زندگی داریم که معمولا هر آدمی با کار کردن به این موارد دست پیدا می‌کند و اگر هم تا الان به آن نرسیده حتما اتفاقاتی مانع راه او شده است. ما خیلی آدم‌های پولداری نیستیم. جدیدا یک کلمه‌ای ساخته شده است به نام سلبریتی و از قصد این کار را کردند تا بین مردم و هنرمندان فاصله ایجاد کنند و ما هم می‌دانیم چه افرادی و با چه قصدی این کار را انجام داده‌اند. مثلا می‌آیند آدمی را که تاکسی دارد با مهران مدیری مقایسه می‌کنند و می‌گویند این مرد با یک تاکس زرد مالیات می‌دهد ولی مهران مدیری مالیات نمی‌دهد و این مقایسه از اساس اشتباه است، چرا که شغل و کار این دو نفر چه ربطی به هم دارد؟ ولی برخی این مقایسه‌ها را انجام می‌دهند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. »

کد خبر 504651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha