جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

مهدی رحمتی با استوری که دیروز منتشر کرد نشان داد هنوز با یکی از سرمربیان سابق خود مشکل دارد.

مهدي رحمتي

به گزارش همشهری آنلاین بیست و یکم فروردین مجری برنامه فوتبالی به دسته گلی که مهدی رحمتی برای مراسم ختم پدر علیرضا منصوریان فرستاده بود اشاره کرد تا سرمربی سابق آبی ها هم در همان جا اعلام کند که دیگر کدورتی از رحمتی ندارد. خیلی ها این اتفاق را به حساب آشتی هم بازی های سابق در لیگ های پنجم و ششم و استاد و شاگرد در لیگ های شانزدهم و هفدهم گذاشتند. هرچند پس از این ماجرا هیچ کدام از دوطرف واکنشی مثبت و منفی به گمانه زنی ها درباره آشتی کردنشان نشان ندادند.  

دیروز مهدی رحمتی با انتشار یک استوری از تمام مربیانی که برایش زحمت کشیده اند تشکر کرد و حلالیت طلبید و به نام چند نفر هم اشاره کرد. مرحوم ناصر حجازی، مرحوم منصور پورحیدری، پرویز مظلومی، غلامحسین پیروانی و امیر قلعه نویی که البته رحمتی فقط با نفر آخر مشکل داشت که آنهم مدت ها قبل و به صورت علنی آشتی کرده بودند.  

رحمتی در پستی هم که پارسال به مناسبت روز مربی منتشر کرده بود از تمام مربیان خودش تشکر کرد اما در تصویر ۱۸ مربی که انتخاب کرده بود اثری از منصوریان و کی روش نبود تا مشخص شود حساب این دونفر از همه جدا است!

اینبار هم در اشاره اش به نام مربیان علیرضا منصوریان و کی روش را از قلم انداخت. با توجه به متن استوری لازم بود که مانند قلعه نویی به نام این دونفر هم اشاره شود. رحمتی با این کار نشان داد اتفاقی که در ۲۱ فروردین افتاد به معنای آشتی با منصوریان نیست. در غیر این صورت استوری منتشر شده بهترین فرصت برای نشان دادن رفع کدورت ها بود، اما به نظر می رسد تعمدا نام علی منصور در بین این اسامی غایب است و پیامی نهفته برای مخاطب خود دارد.    

کد خبر 504525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha