جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: سیلاب ناشی از بارش رگباری باران شب گذشته( ۴اردیبهشت ۹۹) در این استان باعث ورود آب به برخی منازل و واحدهای تجاری شهروندان شد.

سيل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد فلاحی اظهارکرد: پدیده غالب روز گذشته در استان کردستان بارندگی و رعد و برق بود که اغلب در سنندج، مریوان و قروه باعث ورود آب ناشی از سیلاب به منازل شد.

وی اضافه کرد: در سنندج این بارش‌ها موجب آبگرفتگی معابر و ورود آب به چندین مغازه در بهاران و نیز آبگرفتگی معابر و ورود روانآب به چندین واحد مسکونی در ناحیه منفصل شهری حسن آباد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان افزود: در قروه نیز آبگرفتگی معابر و ورود آب به چهار واحد مسکونی گزارش شده و به شبکه برق به دلیل برخورد رعد و برق به تیرهای برق در منطقه گنجی خسارت وارد کرد و شبکه آب منطقه وینسار نیز به‌دلیل سوختن موتور چاه آب شرب قطع شد.

وی با اشاره اینکه در مریوان نیز آبگرفتگی معابر و ورود آب به پنج واحد مسکونی و سه واحد تجاری گزارش شده است، گفت: در سایر شهرها و شهرستان‌ها نیز بارش باران و رعد و برق و آبگرفتگی جزیی معابر شهری داشتیم.

فلاحی یادآور شد: هنوز از میزان دقیق خسارت ها اطلاعی نداریم ولی کارشناسان مشغول بررسی موضوع و تخمین میزان خسارت ها هستند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان از پنجشنبه  ۴اردیبهشت تا روز شنبه ۶ اردیبهشت به علت گذر امواج ضعیف از سطح منطقه، دربعضی ساعات شاهد رگبار باران و رعد وبرق با احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود

کد خبر 504432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha