رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از انجام ۹۱ عملیات امدادرسانی به خودروها و منازل به دنبال بارندگی اخیر و آبگرفتگی معابر خبر داد.

آبگرفتگی معابر ایلام

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شهرداری کرمانشاه، «غلامرضا رضایی» اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی کرمانشاه مبنی بر بارندگی شدید در روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت و ایجاد آبگرفتگی در معابر سطح شهر در تمامی ایستگاه‌های ۱۰ گانه آتشنشانی به مدت ۴۸ ساعت اعلام آماده‌باش صددرصدی شد.

وی ادامه داد: روز گذشته تلفن ۱۲۵ سازمان آتشنشانی حدود یک هزار تماس و درخواست امداد داشت.

رضایی بیان کرد: از مجموع تماس‌هایی که با تلفن امدادی ۱۲۵ انجام شد، ۹۱ اعزام به عملیات امدادی و رفع آبگرفتگی انجام شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه افزود: از مجموع ۹۱ عملیات در روز گذشته، ۵۳ مورد یدک‌کشی خودرو و ۲۸ مورد رفع آبگرفتگی منازل مسکونی در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه انجام شد.

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با توان نفری ۱۸۰ نیروی آموزش دیده در هر ۲۴ ساعت آماده خدمات‌رسانی به شهروندان کرمانشاهی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز اعلام کرد: بارش‌ باران همراه با باد و تگرگ خسارت جدی به مزارع و باغات شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه، هرسین و صحنه به ویژه ثلاث‌باباجانی وارد کرد.

«جلیل بالایی» افزود: این بارش‌ها سبب آبگرفتگی معابر، نفوذ به منازل در شهرهای کرمانشاه، تازه‌آباد و روستاهای استان و آسیب به واحدهای دامی شد که ارزیابی و برآورد آن در دستور دستگاه‌های ذیربط قرار دارد.

کد خبر 504402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha