پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

رئیس اتاق اصناف اصفهان بیان کرد: کمبودی در تأمین کالاهای اساسی برای ماه رمضان نداریم.

برنج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رسول جهانگیری اظهار کرد: پیشتر به دلیل برخی محدودیت‌ها در توزیع شکر و برنج، شاهد افزایش قیمت هر دو محصول در بازار بودیم.

وی افزود: برای حل این موضوع، ستاد تنظیم بازار کشور تناژهای متفاوتی از شکر و برنج را به استان‌های مختلف اختصاص داد و در اصفهان نیز هر دو محصول در مراکز فروش بزرگ توزیع خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: با توجه به تولید انبوه گوشت و مرغ، مشکلی در زمینه تنظیم بازار نداریم. خوشبختانه در تأمین سایر کالاها نیز کمبودی وجود ندارد. 

وی  ادامه داد: رعایت موارد بهداشتی در واحدهای غذایی و شیرینی‌فروشی‌ها با توجه به شیوع کرونا ضرورت دارد. حتی زمانی که کرونا در کشور شیوع نداشت، واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی برای فعالیت از بهداشت محیط استعلام می‌گرفتند و به نوعی در بحران کرونا، تمام این واحدها زیرساخت‌های اولیه بهداشتی را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان نیز گفت: کمبودی در تأمین کالاهای اساسی برای ماه رمضان نداریم. در ستاد تنظیم بازار درباره نحوه توزیع شکر تصمیم‌گیری شده است.

ایرج موفق توضیح داد: شکر خانوار با همان قیمت قبلی ۴۰۵۰ تومان عرضه می‌شود و به میزان کافی در بازار موجود است، اما سهم شکر اصناف همانند قنادی، شیرینی‌فروشی‌ها، پولک و نبات و واحدهای صنعتی تغییر کرده و از حالت ارز دولتی خارج شده، به همین دلیل قیمت شکر در این واحدها به نوعی متفاوت است.

کد خبر 504222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha