در میان تمام مربیان ایرانی این قرارداد قطعا یک رکورد است. رکوردی که احتمالا سال ها به طول خواهد انجامید تا یک سرمربی ایرانی به آن حتی نزدیک شود

قلعه نويي

همشهری آنلاین- در میان جدال های لفظی اخیر افشین پیروانی و امیر قلعه نویی سرپرست پرسپولیس به رقم نجومی قرارداد سرمربی سپاهان اشاره کرد. رقم 8 میلیاردی پایه قرارداد بعلاوه 2 میلیارد آپشن که به عدد نجومی 10 میلیارد تومان می رسد.

بعد از این اتفاق کمتر واکنشی را از سوی مدیران باشگاه سپاهان به ادعای افشین پیروانی شاهد بودیم . نکته ای که بیانگر واقعی بودن این رقم برای سرمربی سپاهان است.

در میان تمام مربیان ایرانی این قرارداد قطعا یک رکورد است. رکوردی که احتمالا سال ها به طول خواهد انجامید تا یک سرمربی ایرانی به آن حتی نزدیک شود. رقمی نزدیک به 700 هزار دلار که می تواند پای بسیاری از مربیان خارجی را به لیگ کشورمان باز کند. فراموش نکنیم قرارداد استراماچونی برای هدایت استقلال در این فصل مبلغی در حدود 500 هزار دلار بودو کالدرون و دستیارانش هم با 900 هزار دلار بر روی نیمکت پرسپولیس نشستند.

اینکه سپاهان با کدام متر و معیار زیر بار این قرارداد سنگین با سرمربی ای رفته که از آخرین دستاور او در لیگ بیش از 6 سال میگذرد به باشگاه برمیگردد اما امیر که از ابتدای فصل با یک دوجین بازیکن تاپ ایرانی و خارجی معتقد است سپاهان به لحاظ هزینه تیم پنجم لیگ است یا قرارداد خود را حساب نکرده و یا اینکه معتقد است در میان سرمربیان لیگ برتری احتمالا قراردادهای بالاتر از 10 میلیارد هم بسته شده است.

بیایید خودمان را جای مدیران سپاهان بگذاریم اگر برای یک سرمربی ایرانی 10 میلیارد هزینه می کردیم در پایان فصل مقامی به جز قهرمانی نصیب مان می شد چه قدر برای حفظ او تلاش می کردیم؟ 

کد خبر 503935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    بدبختای پرسپولیسی , میگن رسانه باید بی طرف باشه اما شما دیگه آخرشین .