شهردار مشهد گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار مهم‌ترین برنامه شهرداری این کلان‌شهر در سال ۹۹ است.

حاشیه شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا کلایی در نشست شورای اداری شهرستان مشهد افزود: متوازن‌سازی خدمت‌رسانی در نقاط مختلف شهر مشهد که از سال ۹۸ با اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار آغاز شده اولویت امسال مدیریت شهری و شورای این شهر است.  

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و کارکنان ساختمانی از دیگر برنامه‌های امسال در حوزه شهری مشهد است.

شهردار مشهد با اشاره به شرایط ناشی از بحران کرونا گفت: رویکرد شهرداری برای ارائه بسته‌های معیشتی به شهروندان آسیب‌پذیر در دوران شیوع بیماری همه‌گیر کرونا امری مهم تلقی می‌شود، زیرا علاوه بر باور نسبت به موازین اخلاق و انسانی، معتقدیم چنین اقداماتی از بابت پیشگیری و مهار تبعات آسیب‌ها برای قشر آسیب‌پذیر بسیار موثر است.  

کلایی افزود: شهرداری مشهد، در سال گذشته اقدامات موثر و مفیدی در محورهای اتحاد و همبستگی، توجه به مناطق کمتربرخوردار و بازآفرینی شهری، حرکت در چهارچوب معین‌های اقتصادی فرهنگی و توجه به موضوعات سایر دستگاه‌ها با محوریت فرمانداری انجام داده است.

همچنین کمک به انتخابات مجلس، کمک به پیشرفت برنامه‌های اجتماعی از جمله ساماندهی معتادان متجاهر، افزایش سطح خدمات و کیفیت آن، ساماندهی حمل‌ونقل و جمع‌آوری اصولی پسماندها در سال ۹۸ از دیگر اقدامات شهرداری  مهر بوده است.

کد خبر 503600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha