مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای مقابله با کرونا آماده هستند و همراهی‌های خوبی به‌ویژه از سوی استان البرز برای توسعه این شرکت‌ها انجام می‌شود.

بازدید از واحد تولیدات دانش‌بنیان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سورنا ستاری سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۹۹ در بازدید از چند واحد تولیدات دانش‌بنیان در زمینه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی در البرز افزود: اکنون پیش‌بینی‌ها برای پیک بعدی شیوع بیماری ویروسی کرونا که در فصل پاییز است انجام شده و به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه کمک می‌کنیم که در این زمینه به‌اندازه کافی مجهز باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانش‌بنیان استان البرز ادامه داد: هر ۲ هفته یک‌بار به این استان سفر داریم و به دلیل حجم شرکت‌های دانش‌بنیانی که در آن شاهدیم این استان فعالیت‌های خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.

ستاری گفت: طرح‌های بزرگی در شرکت‌های دانش‌بنیان البرز برای مقابله با کرونا در دست اقدام است و تا یک الی ۲ ماه آینده کارهای خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: استاندار البرز توجه ویژه‌ای به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان دارد و امید است با تداوم و استمرار این حمایت شاهد باشیم که محور توسعه استان بر همین اساس باشد.

استان البرز دارای ۱۸۵ شرکت دانش‌بنیان است.

کد خبر 503529

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha