سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

رئیس جمعیت هلال‌احمر رامسر از نجات یافتن بانوی ۷۵ ساله‌ای خبر داد که به دلیل بیماری آلزایمر در جنگل‌های منطقه گمشده بود.

جست‌وجو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، هاتف باقرسلیمی سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۹۹ گفت: این بانوی مسن شب گذشته دوشنبه یکم اردیبهشت پس از ۱۸ ساعت جست‌وجو از سوی نیروهای هلال‌احمر، بسیج و مردم محلی در منطقه گاورمک پیدا شد.

وی افزود: این بانوی دارای بیماری آلزایمر یکشنبه۳۱ فروردین ۹۹ هنگامی که از خانهاش خارج شد و مسیر کوتاهی را طی کرد، برای برگشت دچار ناتوانی در تشخیص مسیر و راهی جنگل شد.

باقرسلیمی بیان کرد:‌ این خانم که ساکن روستای میانلات شهرستان رامسر بوده، مسیر پنج کیلومتری روستای میانلات تا منطقه گاورمک را طی کرده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر رامسر افزود: پس از مفقودی این خانم ٰ اعضای خانواده به همراه نیروهای مردمی موفق به یافتن وی نشدند که در نتیجه یکشنبه شب مفقودی این خانم به هلال‌احمر اطلاع داده می‌شود.

سلیمی اظهارکرد: پس از اطلاع شبانه هلال‌احمر از مفقودی این خانم، ‌ عملیات جست‌وجو با حضور ۱۲ نیروی جمعیت از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه یکم اردیبهشت با همراهی جمعی از نیروهای محلی آغاز شد و در نهایت شب گذشته این خانم در سلامت کامل در منطقه گاورمک پیدا شد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

کد خبر 503486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha